اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بنیاد مستضعفان 54 هزار تن سیمان برای بازسازی منازل سیل‌زده گلستان اهدا کرد

استاندار گلستان گفت: در سیل اخیر خسارت های زیادی به واحدهای مسکونی گلستان وارد شد و تاکنون بنیاد مستضعفان بیش از 54 هزار تن سیمان به گلستان اهدا کرده است.

بنیاد مستضعفان 54 هزار تن سیمان برای بازسازی منازل سیل‌زده گلستان اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در مراسم اهدای اسناد علوی در گلستان اظهار کرد: در سیل استان گلستان 21 هزار واحد مسکونی خسارت‌دیده بازسازی و نوسازی شده و هفت هزار واحد مسکونی نیز در حال نوسازی است که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: یکی از کارهای زیربنایی، بازسازی و نوسازی این واحدها نیاز به سیمان بود که تاکنون بنیاد مستضعفان بیش از 54 هزار تن برای این امر اختصاص داده است.

استاندار گلستان ادامه داد: امروز هم 70 درصد از واگذاری این اسناد علوی مربوط به استان گلستان است که این نشان‌ می‌دهد رژیم فاسد شاهنشاهی، در حق این استان ظلم بسیاری کرده بود.

وی با بیان اینکه این اسناد در دریافت تسهیلات بانکی کشاورزان بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشاورزان عدم داشتن اسناد علوی و عدم دریافت تسهیلات بانکی برای تجهیز ابزار کشاورزی است که با اهدا این اسناد، مشکل این کشاورزان رفع می شود.

حق شناس گفت: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در گلستان توسط بنیاد مستضعفان، قرار است بیمارستان شهرستان مراوه تپه توسط این بنیاد تکمیل و تجهیز شود که کمک بزرگی به مردم محروم این شهرستان است.

بنیاد مستضعفان توسعه شهرستان مراوه تپه را عهده دار شد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته با بنیاد  مستضعفان کشور، قرار است همه توسعه شهرستان مراوه تپه در همه زمینه ها از صفر تا صد انجام دهد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: فعالیت های بنیاد مستضعفان  کشور در کل استان ها بسیار چشمگیر و قابل قدردانی است و امید داریم در استان گلستان نیز مانند استان کرمان پروژه‌های مهم اشتغالزایی ایجاد شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی جهانی گفت: گرچه نمی شود علائم ظهور امام زمان (عج) را قطعی اعلام کرد، اما به نظر می رسد شرایط برای علائم ظهور امام زمان (عج) در حال فراهم شدن است.

انتهای پیام/2307/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول